Skola snart

Hej på er
Tänkte skriva ett litet inlägg nu medans jag kommer ihåg 
Har varit otroligt skönt med lov, men inget varar för evigt. På tisdag börjar skolan igen. Längtar inte direkt efter prov, läxor o kompisar som jag har svårt att lita på. Vissa saker förstår man bara inte, men det kanske inte är mening heller...
Jag har hittat en ny serie också, awkward. Har kollat på säsong ett men lyckas inte hitta säsong 2. Lite irriterande men den kanske inte ens finns så man kan se den online ännu. 
På lovet så har det egentligen inte hänt så mkt. Har ridit en privat hopplektion med underbaraste Hallona men annars så är det inget speciellt vad jag kan komma på. Ska väl duscha snart o sen hitta på något, lr bara sitta vid datorn. Det får vi se sen. 
 
Bye bitches =* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0