Beslutsångest

Hej hej
Första skoldagen på sista terminen i nian är avklarad. Jag överlevde i alla fall men det va ju inte det roligaste som finns... Fick reda på att jag har en del läxor planerade för varje vecka fram till vecka åtta. Vecka nio är det redan sportlov, bara sju veckor, det ska nog gå bra. 
Har precis varit på rusta och köpt tapeter till en vägg på mitt rum. Det jobbiga är att jag inte vet vilken vägg =S Jag tycker en och mina föräldrar en annan och nu har jag börjat tveka. Vi får väl se resultatet sen. 
Ska troligtvis börja tömma rummet från småsaket och prydnader redan ikväll, man måste ju börja nån gång... Skulle behöva gå igenom en del saker under sängen för jag tror jag har en del jag kan slänga och en del saker kan jag säkert flytta på till nått annats ställe. Nu ska det bli riktigt städat och bra hoppas jag. Men istället för att sitta här och skriva så borde jag nog börja.
 
Puss puss =* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0