Hejsan svejsan

Väldigt länge sen jag bloggade sist nu. Mkt har hänt o mkt har förändrats. Nya lärare bland annat. Men innan ni får veta sånt så kan ni få en kort uppdatering från sommaren.
 
I början av sommarlovet hände inte så mkt, var mest hemma o chillade. När mamma o pappa sen fick semester så åkte vi till Finland o va hos min faster i några dagar. Det va kul o hälsa på hos dom. Har inte varit på jag vet inte hur länge. Under dom dagarna så red vi varje dag, mjölkade kossor o va i affärer. Har till o med mjölkat en kossa för hand, inte helt o hållet men lite =). Jag blev helt kär i en söt liten hästis också som va till salu. Han va en liten envis häst men gosig. Han gav upp ganska lätt när han märkte att jag va envisare än honom =) Förutom dom dagarna som jag red i Finland så har jag inte varit i något stall =O Lr jo nu ljög jag haha, samma dag som vi åkte till Finland så följde jag me Jossan till hennes stall. Fick prova rida hennes favorit där =)
 
Vädret har ju inte varit det bästa under sommaren så det har inte blivit så mkt bad o jag har faktiskt inte klättrat ute nån gång i sommras =O Bara en gång men det va inte i berg så det räknas inte... =)
Inne klättring har det blivit mer av.
 
Nu så e ju skolan igång som vanligt. Sista året på högstadiet nu. Ganska skönt faktiskt, om det inte vore för nationella prov haha =) 
Har fått några nya lärare vilket både e bra o dåligt, annars e skolan densamma. Fortfarande äcklig mat...
 
Imorrn så ska jag till stallet. Blir en två timmars uteritt. Det ska bli mysigt. Hoppas bara att Hallona sköter sig =)
 
Så där då, det va allt för mig den här gången. Förlåt för den hemskt dåliga uppdateringen. Nu ska jag försöka bli bättre i alla fall. Puss på er =* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0