Hejsan hoppsan

Hej På er allihopa. Tänkte skriva ett kort lite mer normalt inlägg nu haha. Igår så skulle vi ha en staffett i skolan, men våran klass fick inte ihop det för det va inte så många som ville springa o.s.v. Det va i alla fall väldigt rörigt men det slutade med att min klass strök sig o vi fick gå hem. Sen på kvällen så va det ridning. Först så va det en häst som sprang på mig på väg ut från boxen vilket inte var så skönt... Slog i armbågen i nån metall grej bredvid boxen. Men det gick bra, e lite stel men inte ens ett blåmärke på armen. Sen på lektionen så red jag Junior. Han va jätte duktig o hans galopp e underbar. Jag tyckte att det va ett lyckat ridpass i alla fall. 
Idag så va två lärare sura på min klass för att vi inte ställde upp igår så då blev det utskällning på idrotten. 
Ikväll så har mamma färgat mitt hår. Blev lite ändringar den här gången. Det blev svart underhår o sen påfyllning av samma färg som vanligt i hårbotten. Tack mamma =* <33
Nu har jag inte så mkt mer att skriva. Ska typ gå o sova nu så natti =* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0