Tröööööt

Så sjukt trött. Va ju o klättra tidigare idag. Det va sjukt varmt, annars va det ganska roligt. Sen när vi kom hem så har jag rensat mina garderober. Tog bort en sopsäck me kläder, det e sånt jag inte använder o det som e för litet för mig. Sen käka as god mat, grillat o as goda pommes.
Blev så sjukt sur. Ska lägga ut bilder på hur rummet va o blev. Det va bara det att jag trodde att man behövde ha ett specielt program till det. Så jag sökte på google o hittade vilket program. Börjar ladda ner programet, det tog sån tid så jag satt o kollade på moppar samtidigt. Det tog väl en halvtimme innan det va klart. Sen när jag väl ska använda programet så e det as segt, så jag väntar o väntar... Till slut startas det, men då fattade jag inte hur man skulle göra. Stängde av programet (vilket tog sjukt lång tid) o startade det igen. Fattade fortfarande inte hur man skulle använda det, stängde av programet igen o ser att jag inte hade behövt det till min mobil. Det e bara till vissa mobiler man behöver det. Blev as sur. Anyway så har jag lyckats ladda över bilderna o lite annat till datorn nu. Kommer att lägga upp dom i ett nytt inlägg strax. Om jag inte slänger ut datorn genom fönstret först, den e så sjukt seg -.-
Imorrn kommer syrran hem från Åland =) Kul, har faktiskt saknat henne lite. Men ska man vara ärlig har det varit lite skönt oxå, hihi. Men det skulle nog hon tycka oxå, lr hur? <3
Nu ska jag fixa bilderna. Sen får vi se om det finns nån rolig att chatta me lite innan man ska gå o sova.
Bloggar mer nån annan gång

Pöss pöss =) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0